Wednesday, October 13, 2010

Hari-hari Yang Busy...

Salam, dah dekat seminggu tak menjengah kat sini..Busy dengan tugasan harian, weekend dengan kenduri cousin..10/10/10...wahhh!!cantik kan date tu..date tu jugala soalan cepu mas telah diajukan kepada saya..dalam hati cuma boleh menjawab (tettttttt!!!!next question please.......)hari itu jugala menandakan smua sepupu saya yang sebaya telah menamatkan zaman bujang...i bila lagi??

Dalam busy2 sempat gak curi masa jahit baju bonda tercinta..tak sabar dia nak pakai baju hasil tangan puteri tunggal dia yang ntahpapentah..hahahhaha...percubaan menjahit baju orang lain..At First just jahit simple manik tocang kat baju bonda ni..tapi demand la plak...tak nak yang simple....nak yang ada 'bunga2' katanya..So,buat jela kan...nanti dah siap sepenuhnya saya upload...skang tgh busy lagi..tak sempat nak siapkan..


Before that,saya ada jahit baju tuk besfren saya..yang ni saya hadiahkan tuk dia sempena i'm a beginner in this hobby....TADDDAAAAA...Baju ni khas untuk wani..sorry la geng..kalau tak cantik...hopefully ko suka...ni jahitan saya sebelm pegi kelas....banyak kene improve...

Tak banyak dapat upload gambar...internet too slow..mata pun dah ngantuk..nextime i'll be continued..
Assalam...

No comments:

Post a Comment