Monday, October 4, 2010

MELANGKAH KE DUNIA BARU....

Ini adalah first trial saya memblogging...Orang lain ada blog..saya pun nak buat blog juga..tapi more to share my passion on beads..dan juga selitan cerita2 lain la kot..

Macamana la saya boleh terjebak dengan dunia baru ni....??saya pun tak tau..yang penting saya suka sangat tgk baju2 yang ditikam dengan manik n labuci...walaupun tangan ni rasa macam agak keras,saya nak juga try belajar macamana nak buat benda2 yang cantik sangat ni..lepas try buat,mestila nak share dengan orang lain kan..so,di situ la mulanya keinginan nak buat blog ni...tarraaaa....LAILYSLENDID muncul..

(Ni anak....anak buah kesayangan ok...saya sayang smua anak buah saya yang seramai 11 orang-one of kekasih hati Qaseh Aleesya bt Amirullah)

Ni cuma cubaann..so takleh panjang2...next entry I put some of related with my passion....

5 comments:

  1. ingat anak hang tadi...lalalala

    ReplyDelete
  2. Cayo lah leli.... one step ahead in dunia cyber.. tambah satu lagi 'favourite' in my menu... congrats..

    ReplyDelete
  3. lulu:i tak kawin lagi la....anak buah je ada..i kwin i jemput k..

    anOOan:thanks..will visit ur blog..

    ARS:thansk en razli..support me ya...

    anonymous:i tau u sapa...haha..fewwiitt too..

    ReplyDelete